تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

abresantehran Offline
#1 ارسال شده : 1394/09/12 01:45:19 ب.ظ
abresantehran

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 81
مکان: تهران

تمام دستگاه های تصفیه آب که دارای سیستم اسمز معکوس هستند و یک مخزن در کنار آنها قرار دارد به سیستم خودکار قطع کن مجهز می باشند که پس از پر شدن مخزن و برای جلوگیری از ترکیدن مخزن و دستگاه ،به صورت خودکار برق دستگاه را قطع می کند.که نام این قطعه سوئیچ قطع فشار بالا می باشد.
اما در دستگاه های تصفیه آب به دلایل گوناگون اشکالاتی پیش می آید که منجر به خرابی دستگاه و عملکرد نامطلوب دستگاه تصفیه آب می شود.یکی از این دلایل، روشن و خاموش شدن مکرر دستگاه تصفیه آب پس از پرشدن مخزن می باشد .این مشکل به دلایل زیر بوجود می آید:
1- در روی دستگاه تصفیه آب یک شیر فلزی یا پلاستیکی قرار دارد که به شیر میکس معروف است . وظیفه این قطعه مخلوط کردن آب تصفیه و آب خام می باشد، زمانی که سختی آب کاهش شدیدی پیدا می کند آب تلخ می شود که برای جلوگیری از این امر ،این شیر را اندکی باز می کنند تا سختی آب به حد استاندارد برسد.در این شیر یک سوپاپ قرار دارد که مانع برگشت آب از یک سو به سمت دیگرشیر می شود. اما زمانی که این سوپاپ خراب می شود آب حالت رفت و برگشت پیدا می کند و دستگاه روشن و خاموش می شود که باید این قطعه را تعویض نمود.



2- در ا نتهای محفظه فیلتر ممبران دو خروجی وجود دارد که یکی از آنها برای خروج پساب فیلتر و دیگری برای خروج آب تصفیه شده می باشد. زانویی خروجی پساب باید ساده باشد اما زانویی آب تصفیه شده باید سوپاپ دار باشد تا زمانی که آب تصفیه شده مخزن را پر کرد و دستگاه خاموش شد آب دوباره بر نگردد و دستگاه روشن و خاموش نشود.




جهت راهنمایی بیشتر می توانید با واحد خدمات پس از فروش شرکت آبرسان تهران تماس بگیرید
تلفن تماس : 77999423 – 77999407 - 09120296614


لینک منبع : چرا دستگاه تصفیه آب مکررروشن و خاموش می شود
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.087 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت