امروزه، که عصر تکنولوژی است و وجود کسب و کارهای آنلاین از هر زمانی بیشتر شده است، وب سایت کسب و کار محلی آنلاین شما می تواند از هزاران دستگاه مورد جستجو قرار گیرد. در گذشته وب سایت های آنلاین کسب و کار بیشتر بر روی بهینه سازی موتورهای جستجو متمرکز بودند. اکنون ما در سال 2018 هستیم و خیلی از اقداماتی که در گذشته انجام می دادیم دیگر امروزه منسوخ شده است.
در این مقاله می خواهیم به بررسی اهمیت تمرکز بر UI (رابط کاربری) و UX (تجربه کاربری) برای وب سایت های کسب و کارهای محلی بپردازیم.
نکاتی برای طراحی UX و UI وب سایت های محلی
رابط کاربری برای وب سایت های کسب و کار ممکن است از نظر طراحی، ناوبری و ظاهر متفاوت باشد. اما برای بسیاری از ویژگی های مبتنی بر مکان مانند نقشه ها، تماس های فوری و سیستم های پرداخت باید بهینه سازی شوند.
نقشه ها
جایگزاری نقشه در وب سایت های محلی، بسته به نوع خدماتی که کسب و کارها ارائه می دهند، متفاوت است. یک نقشه بر روی وب سایت شما بر روی مکان دقیق کسب و کار شما اضافه می شود. برای کاربر راحت تر است که شما را با استفاده از مسیرها که بر روی نقشه می آید پیدا کند.
برخی از بهترین پیشنهادات نقشه عبارتند از:
نقشه اپل
نقشه گوگل
نقشه بینگ
قبل از انتخاب ارائه دهنده نقشه، بررسی کنید که کدام پلتفرم می تواند برای شما بهتر باشد. نقشه های گوگل معمولا بهترین انتخاب هستند زیرا با اکثر دستگاه ها مطابقت دارد. همچنین، نقشه های اپل و نقشه های بینگ محدودیت هایی برای استفاده دارند.
اندازه و محل نقشه بر روی صفحه، دو جنبه مهم برای نقشه ها هستند. مطمئن شوید که اندازه نقشه در سطح پیش فرض تنظیم می شود که اطلاعات در آن بدون نیاز به بزرگنمایی یا کوچکنمایی در دسترس هستند. قفل کردن توانایی زوم کردن توصیه نمی شود زیرا ابعاد نقشه به صفحه نمایش بستگی دارد.
چیز دیگری که مهم است انتخاب چشم انداز مناسب است، یعنی چشم انداز به صورت ماهواره ای یا نقشه ای باشد.
سیستم پرداخت
سیستم های پرداخت قلب یک وب سایت محلی است، زیرا به مشتریان اجازه می دهد تا بتوانند به راحتی خرید کنند. به غیر از اقدامات امنیتی ، چند نکته وجود دارد که می تواند به شما در استفاده از سیستم های پرداخت کمک کند.
سعی کنید فرم های پرداخت خود را با طراحی سایت خود یکی کنید تا با نام تجاری شما ، سازگار باشد. راه حل هایی مانند پی پل، گزینه مناسبی برای سفارشی سازی فرم های پرداخت است.
شدیدا توصیه می شود که برای امنیت وب سایت خود از SSL استفاده کنید تا مشتریان و کاربران وب سایتتان احساس امنیت کنند.
دکمه تماس فوری
دکمه تماس های فوری برای وب سایت های محلی، دکمه هایی هستند که در صورت کلیک بر روی آنها می توان تماس سریع را ایجاد کرد. این دکمه ها می توانند تصاویر قابل کلیک و یا متن و یا دکمه های متنی باشند. برای کسب و کارهای محلی، دکمه های تماس فوری، می توانند یکی از ویژگی های مهم برای افزایش نرخ تبدیل باشد.
نکته مهم برای بهینه سازی تماس های فوری، انتخاب کلمات است. اطمینان حاصل کنید که کلماتی که انتخاب می کنید نه خیلی کوتاه و نه خیلی طولانی باشد. آنها در سطحی باشند که برای بازدیدکنندگان معنا داشته باشند. از کلمات با معنا و مفهوم استفاده کنید. این کار می تواند در جذب مخاطبان بسیار موثر باشد.
طراحی سایت محلیویرایش بوسیله کاربر 1399/08/10 03:20:41 ب.ظ
| دلیل ویرایش: مشخص نشده است