تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

asal.mosavi Offline
#1 ارسال شده : 1397/02/26 10:35:56 ق.ظ
asal.mosavi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: ایران

سلام
خدمت دوستان
چند روز پیش مطلبی خواندم و با توجه به گسترش علم و فناوری و نیاز جوانان برای ورود به عرصه کاری تصمیم گرفتم تا مطلب خوانده شده را نیز با شما به اشتراک بگذارم.
شما هم مطلبی داشتید از سایت های خبری و یا آموزشی ممنون میشم قرار بدین


آنچه کارآموز پشتیبانی نرم افزار باید هنگام استخدام بداند

ایتنا - در صورتی که تجربه کاری ندارید و به دنبال جایی هستید که تجربه کاری خود را افزایش دهید، به شما پیشنهاد می دهیم که مدتی را در یک شرکت به عنوان کارآموز پشتیبانی نرم افزار شروع به فعالیت کنید. مطمئناً اگر سری به آگهی های استخدام بزنید تعداد زیادی درخواست استخدام با عنوان کارآموز پشتیبان توسط شرکت های تولید کننده نرم افزار مالی و اداری مشاهده خواهید کرد که تمایل به استخدام کارآموز پشتیبان نرم افزار دارند.
آنچه کارآموز پشتیبانی نرم افزار باید هنگام استخدام بداند
به گزارش ایتنا به نقل از واحد منابع انسانی و استخدام کارآموز پشتیبانی نرم افزار یا همان کاراموز پشتیبان آرین سیستم ، چند سالی است که توسعه کاربرد کامپیوتر در شرکت ها رشد چشمگیری داشته است و مدیران با هدف حرکت در مسیر تکنولوژی سعی می کنند اکثر عملیات مالی و اداری خود را به کمک نرم افزار ثبت و مدیریت کنند و مطمئناً در زمان کار با نرم افزار ممکن است دچار مشکلات و خطاهایی شوند. بنابراین حضور یک شخص به عنوان کارآموز پشتیبان می تواند کمک به سزایی در این امر کند. بسیاری از شرکت­های تولید کننده نرم افزار با استخدام کارآموز پشتیبانی نرم افزار از بین علاقمندان به حوزه پشتیبانی و ارائه آموزش­های لازم و حرفه ای توسط نیروهای کارآزموده و با سابقه واحد پشتیبانی خود سعی بر افزایش سطح کیفیت رضایت مشتریان خود دارند.

کارآموز پشتیبانی نرم افزار به مشتری کمک می کند تا به خوبی از نرم افزار استفاده و در صورت مشاهده خطا آن را در حداقل زمان برطرف کند. کارآموز پشتیبان با قدرت بیان خوب و خوش برخورد بودن خود باید بتواند پاسخگوی تماس مشتریان و برطرف کردن خطاهای پیش آمده باشد و بعد از اینکه خود در دوره کارآموز پشتیبانی نرم افزار با تنظیمات و نحوه استفاده از نرم افزار آشنا شد، باید به عنوان یک کارآموز پشتیبان دوره دیده بتواند از طریق تماس تلفنی و یا حتی با رفت و آمد به محل مشتری اقدام به دمو و آموزش نحوه استفاده از نرم افزار کند.

مهارت ها و وظایف کارآموز پشتیبانی نرم افزار
شما به عنوان کارآموز پشتیبانی نرم افزار بر اساس اینکه نرم افزاری که پشتیبانی می کنید در چه حوزه ای است، وظایف و توانایی های مختلفی خواهید داشت. اما به صورت کلی کارآموز پشتیبان باید دارای روحیه کار تیمی و علاقمند به یادگیری و پیشرفت باشد. کارآموز پشتیبانی نرم افزار بهتر است به محیط وب و sql server نیز آشنایی داشته باشد. از کارآموز پشتیبانی نرم افزار انتظار می رود تا بعد از گذراندن آموزش­های لازم، وظایف زیر را به خوبی انجام دهد :
- ارائه خدمات پیشگیرانه برای اطمینان از عملکرد درست نرم افزار نزد مشتری
- نصب و ارتقاء نرم افزار در محل مشتری
- مشاوره و راهنمایی صحیح به مشتری برای کارکرد مطلوب تر سیستم
- تهیه و ارائه گزارش به مشتری درباره عملکرد نرم افزار
- پیگیری درخواست­های مشتری از تمام واحدهای مربوطه تا زمان رفع مشکل و ...
این مقاله توسط واحد منابع انسانی و جذب کارآموز پشتیبان آرین سیستم آماده شده

ویرایش بوسیله کاربر 1397/02/26 10:37:21 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
sanaz_mi Offline
#2 ارسال شده : 1397/03/08 11:21:26 ق.ظ
sanaz_mi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

آموزش مصاحبه استخدامی ، عاملی مهم در کمک به اقتصاد شرکت
هدردادن وقت هنگام مصاحبه ممکن است بيش از آنچه مي‌پنداريد به ضررتان باشد. از چارچوبي که پيش رو داريد مي‌توانيد تکنيک‌هاي مصاحبه را بياموزيد و از اشتباهات استخدام جلوگيري کنيد.
در نگاه اول شايد مصاحبه کاري قرار ملاقات خيلي ساده‌اي به نظر برسد: دست مي‌دهيد، گپ مي‌زنيد، چند سوال مي‌پرسيد و نتايج را مقايسه مي‌کنيد، اما چطور مي‌توان کسي را تشخيص داد که مهارت‌هايش به خوب جلوه کردن در مصاحبه محدود نمي‌شود؟

جنيس ويتيکر، نويسنده کتابي درباره همين موضوع مي‌گويد:«براي يک مصاحبه حرفه‌اي درواقع نياز به آمادگي‌هاي زيادي هست، خيلي‌ها نمي‌توانند خودشان را نشان بدهند.»
هزينه استخدام نامناسب خيلي زياد است و فقط هم شامل دستمزدي که مي‌پردازيد نمي‌شود. هزينه انتخاب، زمان آموزش، مشکلات احتمالي با مشتريان و پيداکردن جايگزين همگي از جمله اين موارد هستند. خيلي کارشناسان تخمين مي‌زنند که هزينه استخدام بد از کل مبلغ دستمزد سالانه نيز بيشتر مي‌شود.
براي اينکه جلوي چنين تجربه‌هايي را در شرکتتان بگيريد بايد برنامه‌اي براي هدايت مصاحبه داشته باشيد. اينجا مي‌توانيد بياموزيد که چطور سوال‌ها را ساماندهي کرده و فرآيندي ايجاد کنيد که بيشترين اطلاعات را درباره داوطلبان بدهد.
به دنبال چه هستيد
این که به دنبال چه هستيد مشخص می کند که در مصاحبه استخدامی چه بگویم و در نهایت چه فرد یا افرادی را انتخاب کنیم.
قبل از اينکه دنبال بهترين گزينه بگرديد بهتر است زماني را براي فکرکردن درباره خود کار صرف کنيد. کساني که قبلا اين شغل را داشته‌اند در نظر گرفته ببينيد چه مهارت، دانش و ويژگي‌هاي شخصي داشته‌اند که باعث موفقيت يا عدم موفقيت‌شان شده است. فهرستي از اين عوامل تهيه کنيد و برسر آن با ديگر همکارانتان به توافق برسيد.
جيم ساليوان رييس گروه مديريتي گالاکسي که کارش يافتن مديران توانا است، مي‌گويد:«مهم است که همگي درباره ويژگي‌هاي مدنظر و اينکه آن پست سازماني نيازمند چه مهارت‌هايي است توافق داشته باشند. درغير اين صورت ممکن است هرکس سوالات متفاوتي از داوطلبان بپرسد چون برداشت متفاوتي از آن شغل داشته‌اند.»

سوالات درست را بپرسيد
وقتي معيارها مشخص شد، مي‌توانيد سوالات هدف داري بپرسيد که از زمان مصاحبه با هرداوطلب به بهترين وجه استفاده شود. تام ترنر که يک مشاور مستقل اهل ونکوور متخصص طراحي سيستم‌هاي گزينش است، مي‌گويد: او فهرستي از 7 تا 12 معيار تشکيل مي‌دهد و سپس براي بررسي هرکدام حدودا چهار سوال مي‌پرسد. دو سوال به شکل ايجابي بيان مي‌شوند، يعني از داوطلب مي‌خواهند درباره کاري که خوب انجام داده است صحبت کند. يک سوال سلبي است، يعني از داوطلب مي‌خواهد درباره يکي از اشتباهات يا شکست ‌هايش حرف بزند. سوال آخر هم حکم پشتيبان را دارد درصورتي که داوطلب به يکي از سوال‌هاي بالا جواب ندهد.
سوالات مصاحبه مدیریتی در جهت انتخاب یک مدیر است، بنابراین باید برای پی بردن به توانایی های فرد در شرایط مختلف، سوالات را هدفمند پرسید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.101 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت