استراتژی بازاریابی برای وب سایترایج ترین اشتباهات کارآفرینان و صاحبان کسب و کار
به نظر شما، چه خواهد بود، نتیجه نهایی؟ به احتمال زیاد، شما یک کیک غیر قابل خوردن با زباله های ناشی از زمان، انرژی و پول را درک کنند.
به عنوان مثال در نقطه امروز وضعیت، که در آن بسیاری از کارآفرینان برای افزایش دید، مشتریان و فروش از شرکت های آنها وجود دارد است، به درستی تصمیم به تمرکز بر روی وب، اما گرفتن نتایج نامطلوب، به رغم سرمایه گذاری نیز تنومند در ابزار مانند وب سایت ،
سئو و بهینه سازی، لغات، فیس بوک تبلیغات،
طراحی سایت ، بازاریابی پست الکترونیک، و غیره ...
تصور کنید که داشتن به یک کیک: شما به وضوح در حال حاضر ظاهر که خواهد شد که، شما می دانید فهرست مواد تشکیل دهنده، شما می دانید که شما را به فر و ابزار های مختلف دیگر برای آماده سازی خدمت می کنند، اما نمی دانم، این دستور نیست و بالاتر از همه شما هرگز پخته شده یک کیک قبل از.
پس از آن شما هیچ ایده از مقدار دقیق مورد استفاده قرار گیرد، درجه حرارت پخت، شما نمی دانید که مسئولیت رسیدگی به تمام ابزار لازم، و یا می دانم نظم که در آن به اضافه کردن یک به یک از مواد تشکیل دهنده های مختلف.
این برای 3 دلایل اصلی:
1) ما در ارقام با تجربه کمی هستند یا می شود کارشناسان بازاریابی اینترنتی، که مشاوره و مشاوره تولید هیچ چیز کم و یا در شرایط از مزایای این شرکت به عنوان به تصویر بزرگ از کسب و کار یکپارچه نیست.
2) تعیین مدیریت بازاریابی وب سایت به پروژه های منابع شرکت های
طراحی سایت داخلی، که انجام این کار بدون مهارت های مناسب است، بنابراین تولید از دست دادن قابل توجهی از پول.
3) شما کمی و به شدت سرمایه گذاری، فیلدینگ ارتباطات و اقدامات بی اثر، ناکافی در مقایسه با مخاطبان هدف و پایین تر از سطح رقابت.
از آنجا که ما فکر می کنند اشتباه است که مشکل ابزار و کانال استفاده می شود، که در واقع علت شکست به فقدان یک استراتژی
بازاریابی محتوا مناسب و اجرای بعدی آن توسط متخصصین مجرب.
چه خواهد شد بدون استراتژی مناسب به اشتباه؟
• شما زمان، انرژی و پول با سرمایه گذاری در راه اشتباه از دست بدهند کنید
• شما می خواهید نتایج ضعیف و یا بهره برداری از پتانسیل کامل از سرمایه گذاری خود را نمی کنید
• شما نمی خواهد درک چگونه به گوش دادن به مشتریان بالقوه جدید و چگونه به آنها را متقاعد به انتخاب خودتان
• شما نمی خواهد درک چگونگی غلبه بر و / یا از رقبای خود متمایز خود کنید
• شما نمی خواهد درک چگونه به استفاده از ابزار است که به بازی و آمده در طول فرایند خرید از مشتریان شما
• آیا می شود قادر به به افزایش دوام و ارزش هر مشتری است در حال حاضر به دست آورد (وفاداری، تا فروش، فروش کراس)
• شما به یک چشم انداز بلند مدت استراتژیک که رشد از نام تجاری و کسب و کار
• شما می توانید به خطر از دست دادن سهم بازار در طول زمان و درآمد به نفع رقبای خود را
مطمین باشید رقبای خود را می شناسید ، وب سایت طراحی شده ، استراتژی تبلیغات سایت و ..
چرا وب سایت آژانس ما برای تعریف استراتژی بازاریابی خود را انتخاب می کنید؟ از آنجا که ما نتایج برجسته برای بیش از 250 شرکت در بخش های، پردازش و دوخت های مختلف استراتژی مناسب برای هر یک از این مشتریان تولید می شود.
برای سال ما اجرای پروژه های نسل سرب و تجارت الکترونیکی در B2B و B2C، و ما با افتخار می گویند که ما را هم ده ها تن از شروع یو پی اس، و کسب و کارهای کوچک صنعت پیشرو هستند، داشتن
شرکت طراحی سایت راه اندازی مجدد در بحران قبل از NS. مداخله.
اگر شما می خواهید به استفاده از وب برای به دست آوردن مشتریان جدید و افزایش مداوم گردش مالی و حاشیه سود، راز های کلیدی یک شریک ایده آل برای موفقیت شرکت شما است.
لطفا از سایت های
طراحی سایت و
طراحی وب سایت دیدن فرمایید.