تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sitecup1 Offline
#1 ارسال شده : 1396/06/28 02:53:25 ب.ظ
sitecup1

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 216


استراتژی و بازاریابی وب سایت و مشاوره تخصصی برای تجارت الکترونیک
مورد نظر ما در سایت کاپ

شما یک سایت تجارت الکترونیک ندارد و می خواهید برای شروع به فروش محصولات خود را آنلاین. شما در حال حاضر تجارت الکترونیک و شما در حال سرمایه گذاری در ارتقاء آن آنلاین اما شما با نتایج راضی نیست؟ آیا می خواهید به شکل از چگونه برای افزایش فروش از طریق فعالیت های بازاریابی دیجیتال؟

قبل از تصمیم گیری شتابزده، پرتاب پول و پراکنده پتانسیل سرمایه گذاری خود را، شما بهتر است ارزیابی راست و نزدیک شدن به این نوع پروژه در آگاهی کامل از حقایق است. دفعات بازدید: زیر آن چیزی است که در این صفحه نوشته شده است، شما بهتر ...

اشتباهات رایج که تجربه تجارت الکترونیک را به شکست می کشانند

تجربه به دست آمده از طریق مشاوره برای ده ها تن از تجارت الکترونیک در بخش های مختلف، آن اجازه داده است ما برای شناسایی علل شایع ترین مسئول شکست بسیاری از پروژه های و ناامیدی بسیاری از کارآفرینان

2
"من در حال حاضر یک فروشگاه دارم، من فکر می کنم که فروش آنلاین ساده است"

نه، اگر هر چیزی، ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک می تواند آسان است، اما آن را به موفقیت است که در واقع بسیار دشوار است. مفاهیم و سرمایه گذاری های لازم قابل مقایسه با حسن نیت از یک فروشگاه فیزیکی، چرا که تجارت الکترونیک است که مانند یک شرکت طراحی سایت . از آن نیاز به تلاش زیادی برای رسیدن به تولید نتایج قابل توجه است. آن است به صورت خودکار نیست که شرکت شما، از آن به فروش می رساند آنلاین بسیاری، به سادگی با باز کردن یک فروش بسیار خوبی آنلاین تجارت الکترونیک.

1
"من یک تجارت الکترونیک باز چرا که آنها نیز رقبای من ساخته شده است"

اگر یکی از رقبای خود را راه اندازی کرده است فروشگاه الکترونیکی به این معنا نیست که شما باید به تقلید رفتار آن است. کپی که در سمت چپ قبل از شما است بهترین انتخاب است، به خصوص اگر شما فاقد یک چشم انداز روشن از کسب و کار آنلاین و استراتژی درست به ضرب و شتم کسانی که یک مزیت رقابتی بیش از شرکت خود را.

4
" فقط با طراحی سایت تجارت الکترونیک و فروش محقق می شود "

آیا فقط به آنلاین با تجارت الکترونیک سایت قادر به تولید و فروش حجم بالا. پس چگونه به مسابقه در فرمول 1 است به اندازه کافی به ماشین، بلکه در خدمت سوخت و یک خلبان خوب نیست، بنابراین به فروش آنلاین نیاز به یک سری کامل از عناصر: به خوبی طراحی شده تجارت الکترونیک، دوز مناسب در ترافیک هدف، یک نرخ خوب از تبدیل، یک فرآیند احتباس موثر، ساخت و ساز از شهرت وب مثبت برای اعتماد و ماشه دهان به دهان، و غیره ...

3
"من در حال حاضر در فروش تهران ، اما در حال حاضر من می خواهم برای کل ایران "

به فروش جهانی تا طراحی سایت و یا داشتن یک سایت ترجمه به زبانهای مختلف کافی نیست . اگر سابقه خوبی تجارت الکترونیک خود را در ایتالیا، گفته می شود که برای انجام همان خارج از کشور. پیامدهای است که آن را متفاوت و / یا سخت تر به فروش در کشورهای دیگر وجود دارد. اغلب ما چشم پوشی از سرمایه گذاری های لازم برای نفوذ به بازارهای خارجی، عوارض تدارکات را تحت پوشش و بدتر از آن یک ارزیابی مناسب ساخته شده است و آزمایش برای تعیین اعتبار به نفع یک عمومی جدید در برابر محصولات خاص.

6
"من به اندازه کافی فروش نیست، پس از آن بیشتر سرمایه گذاری در تبلیغات"

و یکی از اشتباهات شایع ترین، فقط بر روی ترافیک تمرکز، با توجه به اهمیت این که قادر به افزایش درصد از بازدید کنندگان که به مشتریان تبدیل کنید. اگر شما 10،000 بازدید در روز، و فروش به کاربران 3، شما می توانید تمام ترافیک در جهان، خرید، اما شما هرگز بازگشت مثبت پایدار در سرمایه گذاری خواهد شد. قبل از پرتاب پول بیشتر، شناسایی عواملی که تاثیر منفی بر نرخ تبدیل تجارت الکترونیک.

5
"برای بازاریابی وب سایت طراحی شده با سرمایه گذاری کم امکان پذیر"

1؟ 10؟ 50 میلیون در ماه؟ چقدر شما را مجبور به سرمایه گذاری برای ترویج تجارت الکترونیک و دستیابی به نتایج قابل توجهی؟ به تجربه ما تقریبا همیشه اهمیت جلوه بودجه به بازاریابی وب به عنوان تبلیغات آنلاین، SEO، بازاریابی ایمیل، و غیره اختصاص داده شود ... این تولید سرمایه گذاری بسیار پایین، با بخش مربوطه متناسب نیست و نه در خط با سطح رقابت، که بنابراین شما همیشه دست بالا را خواهد داشت..

تحرک بخشیدن تجارت الکترونیک خود را
اگر شما به دنبال یک شریک که می توانید به سمت انتخاب عاقلانه در حالی که مدیریت کل بازاریابی دیجیتال برای تجارت الکترونیک خود را، راز های کلیدی بهترین انتخاب است! هنگامی که انجام تجزیه و تحلیل اولیه، ما را به طرح بازاریابی استراتژیک وب تعریف، قیف فروش و اهداف را به دست آورد، به شما نشان آنچه به وضوح اقدامات، کانال ها و ابزار مورد نیاز برای افزایش دید و خرید و فروش می باشد. با ما شما را به یک پایه محکم برای رشد کسب و کار آنلاین خود را پرتاب.
اجرای تجارت الکترونیک: اگر شما هنوز هم در سایت خواهد شد مراقبت از برنامه ریزی، طراحی و توسعه بسیار عالی تجارت الکترونیک از هر نقطه نظر را ندارد. ما در بر پلت فرم پیکربندی خواهد و ما به شما آموزش به کار می دهد، مراقبت از حتی سازی نهایی با نرم افزار های اداری نوع مدیریت و انبار.
بهینه سازی تجارت الکترونیکی: اگر شما در حال حاضر یک تجارت الکترونیک، ما را از شکاف ها و زمینه را برای بهبود در شرایط تجربه کاربر، سمت سئو و بهینه سازی سایت و سطح نرخ تبدیل را تعریف کنیم. در این مرحله آن را در افزایش کارایی سایت به حداکثر رساندن نتایج از ترافیک در حال حاضر موجود عمل می کند.
راه اندازی و بازاریابی مجدد ادغام ابزار: با توجه به ادغام با قیف تجارت الکترونیک ابزار لازم برای ایجاد یک رابطه با کاربران، که پس از آن به آنها، باعث حفظ آنها را از طریق اقدامات بازاریابی پست الکترونیک و اتوماسیون (خبرنامه، دوره نقاهت چرخ دستی رها خواهد شد، تشویق برای خرید ) و تبلیغات آنلاین (AdWords و تبلیغات فیس بوک آگهی).


دید و افزایش ترافیک: مرحله سوم با تمرکز بر آوردن بازدید کننده به هدف از طریق بازاریابی در موتورهای جستجو، روابط عمومی دیجیتال، بازاریابی محتوا و تبلیغات اجتماعی، با توجه به استفاده از مقایسه قیمت ها، بازار مانند آمازون و برای عمومی بی، به جای بازار منطقه خاص با بخش است.
اندازه گیری، مدیریت، بهینه سازی: با تشکر از راه اندازی سفارشی از تجزیه و تحلیل وب ابزار مانند گوگل آنالیز، شما می توانید عملکرد تجارت الکترونیک پیگیری، همچنین در رابطه با فروش تولید از منابع مختلف ترافیک. از طریق تجزیه و تحلیل KPI ما به طور مداوم efficientare فعالیت بازاریابی دیجیتال، به حداکثر رساندن بازدهی سرمایه ادامه خواهد داد.
پشتیبانی و آموزش ثابت: ما همیشه حاضر و در کنار شما برای هر دو مسائل فنی خواهد بود، هر دو برای گفت و گو ثابت در مسائل استراتژیک و ایده های جدید، بلکه به شکل و رشد راه حل نیروی انسانی برای شرکت شما. ما می دانیم که یک مشارکت واقعی نیاز به یک همکاری قوی با مشتریان است.
سایت کد

ما در مدیریت آگهی تبلیغاتی گروه طراحی سایت کاپ و فیس بوک کمپین برای فصل ما در سال 2015، و همچنین مشاوره برای فعالیت های SEO وب سایت ما سپرده اند. راز های کلیدی یک شریک کلیدی برای کسب و کار آنلاین ما، که از طریق آن به طور کامل به اهداف فروش آنلاین با رشد دو رقمی در 2014 به دست آورد. تیم طراحی سایت کاپ نشان داده تخصص خود را با واقعیت، اثبات می شود یک شریک آماده، حرفه ای و بسیار پویا.

نمونه کار
سانی مارکت

تبریک به دکتر حسینی و تیم طراحی وب سایت آژانس سایت کاپ برای تعهد و حرفه ای فراوان در بازاریابی وب سایت، SEO و فعالیت های آنلاین روابط عمومی است. نتایج در چند جبهه حضور داشتند، و در حال حاضر ما می توانیم کسب و کار تجارت الکترونیک ما به طور موثر تر تقویت!

لطفا از سایت طراحی سایت ما هم دیدن بفرمایید.


تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.549 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت