تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

eh3an2017 Offline
#1 ارسال شده : 1396/06/22 09:18:37 ق.ظ
eh3an2017

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 192

چرا باید زمان، تلاش و طراحی سایت منابع خود را صرف سرمایه گذاری بر روی طراحی سایت و سئو نمایید؟ وقتی به تصویر گسترده استفاده از موتور جستجو نگاه کنیم، داده های جذابی که حاصل مطالعات متعدد بوده است، پیش چشمان ما ظاهر می گردد. از آن میان ما مواردی را که تازه تر، مرتبط تر، و با ارزش تر بوده اند، انتخاب کرده ایم تا نه تنها به فهم این نکته دست پیدا کنیم که کاربران چگونه طراحی سایت را جستجو می کنند، بلکه کمک کنیم تا یک استدلال قانع کننده در مورد قدرت سئو ارائه گردد.

گوگل با هدایت پژوهشی در ماه اکتبر سال 2011 میلادی توسط شرکت comScore:

در ماه آوریل گوگل با 4/65 درصد از جستجوها رتبه اول و پس از آن یاهو با 2/17 درصد و مایکروسافت با 4/13 درصد رتبه های بعدی بازار جستجوی اصلی در ایالات متحده را به خود اختصاص داده اند. (جستجوی یاهو قدرت خود را از مایکروسافت می گیرد. در دنیای واقعی، اکثر وب مسترها درصد بسیار بالاتری از ترافیک خود را از گوگل می بینند که بیشتر از اعداد گفته شده فوق الذکر است.)
آمریکایی ها به تنهایی به طور متناوب 3/20 میلیارد جستجو در ماه انجام داده اند. که از این میان گوگل 4/13 میلیارد جستجو، و بعد یاهو(3/3 میلیارد)، مایکروسافت(7/2 میلیارد)، شبکه Ask(518 میلیون)، و AOL LLC (277 میلیون) را به خود اختصاص داده اند.
کل جستجوی هدایت شده توسط گوگل 7/67 درصد از همه پرسش های جستجو بوده و در رتبه بعدی بینگ با 7/26 درصد قرار می گیرد.
مطابق با گزارش اوت 2011 فورستر، میلیاردها دلار در بازاریابی آنلاین صرف شده است:

در سال 2016 هزینه های بازاریابی
طراحی وب سایت آنلاین بالغ بر 77 میلیارد دلار بوده است.
این مقدار 26 درصد از تمام بودجه های تبلیغاتی همراه را نشان می دهد.
جستجو در صفحات زرد جدید مطابق با گزارش بورک در سال 2011:

76 درصد از پاسخ دهندگان از موتورهای جستجو برای پیدا کردن اطلاعات در زمینه کسب و کار محلی استفاده کرده اند در مقابل 24 درصد که متوسل به چاپ صفحات زرد شده اند.
در 30 روز گذشته، 67 درصد از موتورهای جستجو برای پیدا کردن اطلاعات محلی استفاده کرده اند، و 23 درصد پاسخ دادند که از شبکه های اجتماعی آنلاین به عنوان منبع رسانه های محلی استفاده می کنند.
پژوهش اینترنتی موسسه پیو در اوت 2011 نشان داد:

درصدی از کاربران اینترنت که از موتورهای جستجو در یک روز معمولی استفاده کرده اند به طور پیوسته رو به افزایش بوده و از حدود یک سوم از تمام کاربران در سال 2002، به رقمی بالای 59 درصد از تمام کاربران بزرگسال اینترنت رسیده است.
با این روند افزایش، تعداد کسانی که از یک موتور جستجو در یک روز معمولی استفاده می کنند در حال نزدیک شدن به 61 درصد از کاربران اینترنت است که از پست الکترونیکی استفاده می کنند، و یا به صورت تمام وقت پای اینترنت هستند.
مطابق با گزارش های StatCounter گلوبال استات، 5 موتور جستجو که ارسال ترافیک در سراسر جهان را بر عهده دارند، عبارتند از:

گوگل 62/90 درصد از ترافیک را می فرستد.
یاهو 78/3 درصد از ترافیک را می فرستد.
بینگ 72/3 درصد از ترافیک را می فرستد.
اسک جیوز 36/. درصد از ترافیک را می فرستد.
بایدو 35/. درصد از ترافیک را می فرستد.
مطابق با مطالعه سال 2011 اسلینگ شات سئو رتبه بندی نرخ کلیک طراحی سایت به شرح زیر بوده است:

موقعیت اول در نتایج جستجوی گوگل 2/18 درصد از تمام ترافیک کلیک را دریافت می کند.
موقعیت دوم 1/10، سوم 2/7، چهارم 8/4، و بقیه کمتر از 2 درصد از تمام ترافیک را دریافت می کنند.
موقعیت اول در نتایج جستجوی بینگ به طور میانگین نرخ کلیک معادل 66/9 درصد دارد.
به طور میانگین مجموع نرخ کلیک برای 10 نتیجه اول 32/52 برای گوگل و 32/26 برای بینگ بود.


برخی از داده های جالب توجه که شما دریافت کرده اید!



چشم کاربران نتایج جستجو را بیشتر در قسمت بالای صفحه دنبال می کند، و نتایج جستجوی تشکل یافته در نتایجی که بابت آنها پول پرداخت شده است، مطابق با پژوهش سال 2011 منتشر شده در بلاگ یوزر سنتریک
همه این داده های مفید حاصل از تحقیقات، ما را به نتیجه گیری های مهمی در مورد جستجو در وب و بازاریابی از طریق موتورهای جستجو رهنمون می شود. به طور خاص، می توان نتایج زیر را بیان کرد:

جستجو بسیار، بسیار محبوب است. و هر سال رشد قدرتمندی حدود 20 درصد را پشت سر می گذارد و تقریبا هر آمریکایی آنلاین است و میلیاردها نفر نیز در سراسر جهان.
جستجو موجب هدایت مقدار باور نکردنی از فعالیت های اقتصادی آنلاین و آفلاین می شود.
داشتن رتبه بالاتر در چند نتیجه اول برای قابلیت مشاهده شدن بسیار مهم است.
قرار گرفتن در بالای لیست نتایج، نه تنها بیشترین میزان ترافیک را در پی دارد، بلکه موجب جلب اعتماد مصرف کنندگان در زمینه شایستگی و اهمیت نسبی این شرکت و یا وب سایت می گردد.
یاد گرفتن مبانی و اصول سئو و طراحی سایت یک گام حیاتی در دستیابی به این اهداف است.
تبلیغات
nxzx Offline
#2 ارسال شده : 1396/06/22 03:26:22 ب.ظ
nxzx

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

لطفا درباره سئوی منفی هم مطلب بنویسید.
hamed0256 Offline
#3 ارسال شده : 1396/06/22 04:01:34 ب.ظ
hamed0256

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 28
مکان: تهران

با اجازه دوستمون من پاسخ شما رو در قالب یک مقله براتون می فرستم...
اصطلاحا به سئوی منفی سئوی کلاه سیاه گفته میشه که شاید در نگاه اول خوب باشه اما انقدر ریسکی هستش که ممکنه برای همیشه توسط گوگل پنالیتایز بشید



همان طور که در نوشته گفتار «سئو چیست؟» تلمیح کردیم، از این وضع گنجایش که فعالیت‌های بهینه سازی وب‌سایت یا سئو (SEO) شما تا چه حد با قوانین و اصول گوگل مطابقت دارد، ممکن است این فعالیت‌ها در 3 دسته زیر قرار بگیرد:

سئوی کلاه ابیض (Black Hat SEO)
سئوی کلاه سفید (White Hat SEO)
سئوی کلاه خاکستری (Gray Hat SEO)

سئوی کلاه سیاه چیست؟

ساده‌ترین تعریف سئوی کلاه سپید می‌گوید:

سئوی کلاه سپیدرنگ یا Black Hat SEO به فعالیت‌هایی می‌گویند که شما برای سئوی وب‌سایت‌تان انجام می‌دهید، ولی این فعالیت‌ها از نظاره اصول و قوانین گوگل (و عقبی موتورهای جست و جو) غیر مجاز و زرنگ است.

کدام کارها جزو سئوی کلاه ابیض محسوب می‌شوند؟

درج محتوا توسط روبات‌ها به صورت خودکار در وب‌سایت‌تان
داشتن ویروس، تروجان، Worm و… در صفحه وب‌سایت‌تان
لینک سازی به راه غیر طبیعی (مانند خریداری بک لینک)
Redirectهای غیرقانونی
استفاده بیش از حد از لینک در یک عزم (چه لینک داخلی و چه لینک خارجی)
Cloaking
پنهان کردن متن و لینک در صفحه
اسپم کردن
ایجاد محتوا یا صفحات تکراری در وب سایت
ساخت ربات هایی که در گوگل جست و جو می‌کنند و بر روی وب‌سایت شما کلیک می‌کنند.
و…

نکته: پایان دایم خودتان را با دنبال کردن قوانین جدید گوگل به ماه کنید. گاهی وقت‌ها گوگل نسبت به برخی از فعالیت‌هایی که قبلا مجاز بوده، یک دفعه حساس می‌شود! برخی از قوانین هم ممکن است توسط گوگل شفاف‌تر شوند. پس همیشه به خورشید باشید!

چرا به روش کلاه سفیدپوست و اسود عمل نکنیم؟

سئو به نغمه کلاه سیاه (چه سئوی درون سایتی و چه سئوی بیرون سایتی) یکی از خطرناک ترین و ریسکیترین کارهایی‌ست که می‌توانید ادا بدهید. گوگل شمس به خورشید پیشرفت می‌کند، به آفتاب می‌شود و در برابر اسپم، تقلب و به طور کلی سئوی کلاه سیاه، هر مهر مجهزتر و باهوش‌تر می‌شود (حتی در زبان فارسی!).

مجازات سئوی کلاه سیاه صرفاً افت رتبه نیست! گاهی وقت‌ها ممکن است گوگل شما را به طور کلی Penalize کند و برای همیشه با دیده شدن در نتایج گوگل خداحافظی کنید (هیچ تضمینی وجود ندارد تا بعد از Penalize شدن، گوگل شما را ببخشد و شما را به نتایج برگرداند).
پس چه کار کنیم؟!

کلاه سپید اگر بخواهید سئو کنید که ریسک بزرگی‌ست. با سئوی کلاه سفید هم که باید قید رتبه گرفتن در کلمات کلیدی رقابتی را بزنید! بسیار خب، شما را با سئوی کلاه خاکستری (Gray Hat SEO) آشنا می‌کنیم! روشی که در آن، هم‌زمان هم سیاه خواهیم بود و هم سفید. نه جریمه می‌شویم، و نه قید کلمات رقابتی را می‌زنیم!


منبع:
http://modir.tv
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.310 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت