کشف یک چارچوب محکم و استوار برای استراتژی UX
طراحی سایت در کارگاه استاد محبوب ودوست داشتنی خانم جیمی لوی در ماه سپتامبر در لندن برگزار خواهد شد.
استراتژی UX یک فرایندی است
شرکت اسپیناس که باید قبل از طراحی سایت و یا توسعه یک محصول دیجیتالی شروع شود. این کار زمانی انجام می شود که یک محصول دیجیتالی گارانتی می شود و موفق تر از انگشتان شما عمل میکند. طراحی برای برخی از طراح ها به صورت نوشتن یک دسته کد است. این روش توسط شما اعتبار می گیرد که در واقع راه حل هایی یک مشکل برای مشتریان در یک بازار فعال است .
جیمی لوی ، نویسنده کتاب OReilly برای رسانه های اجتماعی در مورد استراتژی UX و فروش بالا می گوید:
چگونه به تدبیر نوآورانه در محصولاتی که مردم می خواهند می توان رسید؟
چرا یک کار تجربی در استراتژی تجربه کاربری را برای محصولات آنلاین موفق ابداع می کنند.
چگونه برای شناسایی و اعتبار بخشیدن به کاربران هدف تکینک های جدید را کشف کنیم؟
چگونگی انجام تحقیقات رقابتی و تجزیه و تحلیل یک بازار برای ایجاد ارزش منحصر به فرد
چگونگی به استفاده از استوری بورد برای ایجاد یک روایت برای نوآوری مدل کسب و کار
این کارگاه مناسب برای طراحان UX/UI از هر سطح ، تیم های طراحی و مدیران سایت که در راه اندازی یک سایت هستند و می خواهند به این استراتژی دست یاند.
از دیگر کارگاه های
طراحی سایت در لندن می توانیم به کارگاه استیو فیشر است در حال اجرای طراحی سایت و محتوای سرعت است.