تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

iWater Offline
#1 ارسال شده : 1395/11/20 01:42:11 ب.ظ
iWater

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 109

تشکرها: 1 بار

آب قلیایی
در بازار محصولات تصفیه آب ، جدیداً به محصولاتی بر می خوریم که دارای عملکرد تصفیه آب در حمام می باشند و دو مدل ساخت چین یا تایوان مثلاً با برند آکوا جوی (Aquajoy )و مدل کره ای با برند آی واتر ( iWater ) یا آروماسنس (Aroma Sense)عرضه می شوند .

در این مقاله به بررسی این دو مدل می پردازیم .

سردوش تصفیه آب آی واتر
1 –سردوش تصفیه آب چینی یا تایوانی

مدل های چینی یا تایوانی ؛ معمولاً دارای یک محفظه ی پلاستیکی –کرومی یا استنلس استیل هستند که درون آن با مواد کربن اکتیو پر شده است . این مواد به حذف کلر می پردازند . مضرات کلر در حمام ؛ مشکلات تنفسی و صدمه رسیدن به پوست و مو می باشد که به وسیله ی کربن اکتیو حذف می گردد و کیفیت کربن اکتیو موجود در محفظه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

گفته می شود که کربن اکتیو ناشی از پوست نارگیل دارای کیفیت بیشتری از زغال چوب می باشد ولی نوع مصرف شده در این محفظه مشخص نیست .

اگر چه آکواجوی یک برند ثبت شده در کانادا معرفی شده ولی تولید اصلی این محصول از کشور چین یا تایوان می باشد .
2- سردوش تصفیه آب کره ای

سردوش تصفیه آب کره ای در خصوصیات زیر مشترک هستند :

1- فیلترهای کارتریج داخل سردوش تصفیه آب دارای مرحله ی فیلتراسیون آب و حذف کلر برای تامین کارکرد بهتر دستگاه تنفسی ، جلوگیری از آسم و سلامتی ، پوست و مو است .

2- دارای فیلترهای تورمالین و دانه های کروی آنتی باکتریال است که موجب ایجاد یون منفی به میزان تقریباً 420,000یون منفی در هر سی سی خواهد شد .

3- سوراخ های تعبیه شده روی صفحه ی پاشش به جای دایره ، مثلثی شکل است . این امر موجب افزایش فشار تا 50 درصد خواهد شد و گرفتگی سوراخ ها را به حداقل می رساند .

همچنین این ویژگی موجب کاهش مصرف آب تا 30 درصد می گردد .

4- محصولات کره ای عموماً دارای ویژگی های مطلوب تری از نظر ایجاد سلامتی پوست و مو می باشند و اگر به چهره و مو های آن ها دقت کنیم سلامتی و طراوت بیشتری می بینیم . در درون فیلتر سردوش تصفیه آب کره ای ، ژل دارای ویتامین C قرار داشته که می تواند به پوست و مو درخشندگی بیشتری دهد ضمن آن که با حذف کلر موجب تنفس بهتر ، سلامتی پوست و مو و نشاط بیشتر افراد پس از استحمام می باشد .

فیلتر لیمویی سردوش آی واتر

5- رایحه و اسانس های خوشبو در داخل فیلتر تصفیه آب به کار رفته که می توان به رایحه ی لیمو ، اسطوخودوس ، اکالیپتوس و رز اشاره نمود که به کاهش استرس و رفع خستگی ، کمک قابل توجهی می نماید .

هر دو محصول آروماسنس و آی واتر کره ای هستند و جالب این که دارای یک سازنده در کره جنوبی می باشند .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.240 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت