تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

iWater Offline
#1 ارسال شده : 1395/11/19 05:43:44 ب.ظ
iWater

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 109

تشکرها: 1 بار

دستگاه آب یونیزه
پیرو تحقیقاتی که دانشمندان برای اثراتی که آب قلیایی روی بدن تواند داشته باشد در انتها به این نتیجه رسیده اند که رژیم غذایی غربی ، مملو از پروتئین گوشت ، محصولات لبنی و غلات فرآوری شده ، باعث ایجاد یک وضعیت پزشکی به نام اسیدوز متابولیک می شود . اسیدوز به معنای کاهش سطح بی کربنات مایع خارج سلولی و قرار گرفتن pHخون در محدوده اسیدی ( پایین تر از 7 ) می باشد . یکی از دو نوع اسیدوز ، اسیدوز متابولیک می باشد ؛ اسیدوز متابولیک در افزایش تولید یون هیدروژن در اثر متابولیسم یا علل دیگر ، یا در دفع بیش از حد بی کربنات ایجاد می شود . در هر دو صورت غلظت بی کربنات پلاسما کاهش یافته ، باعث افزایش غلظت یون هیدروژن می گردد . اسیدوز از اندام ها و ارگان های بدن بهره گرفته و از کارایی آن ها می کاهد . واقعیت این است که اکثر افراد ادرارهایی اسیدی دارند ، که این خود نشانه اسیدوز می باشد .

اکثر بیماریهایی که مورد آزمایش قرار گرفته اند میوه و سبزیجات به میزان کافی نمی خوردند و دارای ادراری با pH = 4/5-5/5بودند که به شدت اسیدی است .


وقتی بدن به شدت اسیدی می شود چه اتفاقی می افتد ؟

اسیدوز متابولیک ، اغلب نتیجه بیش از اندازه خوردن غذاهای اسیدی است . شکستن پروتئین ها در بدن ، محصولات جانبی اسیدی تولید می کند که باید توسط کلیه ها دفع شوند . مشکل با نوشیدن آب لوله کشی پیچیده می شود ، که خود در بهترین حالت خنثی و pH=7دارد ، ولی اغلب اسیدی است و pHآن کمتر از 7 است . هنگامی که بدن در حالت اسیدوز متابولیک شدید قرار بگیرد مکانیزم های سم زدایی کبد ما در معرض خطر هستند . آنزیم های کبدی که در سم زدایی نقش دارند به فاز Iو فاز IIآنزیم های سم زدایی کبد ، ارجاع داده می شوند . این آنزیم ها که به شدن به pHحساس هستند ، مسئول انتقال بیولوژیکشیمیایی سموم به متابولیت های محلول در آب برای دفع در ادرار هستند . حساسیت به pHدر فاز Iو فاز IIسم زدایی آنزیم های کبد باعث می شود تا هنگامی که بدن از اسیدوز متابولیک رنج می برد ، این آنزیم ها به خطر بیفتند . اثرات سم زدایی آنزیم های کبد بوسیله قلیایی شدن ادرار به میزان pH = 7/1-8/3 افزایش پیدا می کند . این همان پروسه ای است که روزانه در اتاق های اورژانس جهت سرعت بخشیدن به دفع سموم خورده شده توسط کلیه ها انجام می گیرد . در اتاق های اورژانس بیمارستان ها ، سمومکبد را از طریق تزریق داخل وریدی بی کربنات سدیم که باعث قلیایی شدن ادرار تا حد ph = 7/5-8/3می شود نجات می دهند . روش سم زدایی ادرارقلیایی را یون تراپی می نامند .

قلیایی تر شدن کلیه ها به صورت شیمیایی ، سموم را به تله انداخته و کلیه ها می توانند پروسه دفع آن ها را انجام دهند . اغلب سموم و زهر ها ، اسیدی هستند ، آ ن ها هم اسیدهای ضعیف ، در نتیجه با ساختن محیط قلیایی فیزیولوژیکی ، می توانیم پروسه سم زدایی را به صورت روزانه افزایش و سرعت ببخشیم . این اسیدهای زیاد ، تولید شده در اثر اسیدوز متابولیک هستند که توانایی سم زدایی بدن را از بین می برد.
برای قلیایی کردن بدن مان چه کاری می توانیم انجام دهیم ؟

به صورت روزانه ، از آب قلیایی استفاده کنید تا فرآیندهای موثر در حفظ تعادل pHمناسب خون و ادرار قلیایی را افزایش دهید . امروزه اغلب مردم آگاه هستند که باید آب بیشتری بنوشند .

ولی گویا pHآب به حد کافی مورد تاکید قرار نمی گیرد . شما می توانید درجه قلیایی بدن خود را با نوشیدن روزانه 8-6 لیوان آب قلیایی افزایش دهید .
چگونه آب قلیایی به دست آوریم ؟

شما نیاز به یک دستگاه آب قلیایی آی واتر در منزل دارید که نه تنها آب را فیلتر کند ، بلکه pHآن را به خوبی تنظیم کند . یونیزه کننده آب خانگی این کار را انجام می دهند . این سیستم ، همچنین آب را به صورت میکروخوشه هایی در می آورد که خوشه های نرمال 15 مولکولی آب لوله کشی را به خوشه های شش ضلعی که حاوی شش مولکول هستند کاهش می دهد . همان گونه که به یاد می اورید ، پروسه میکرو خوشه ای کردن آب ، آن را به آب مرطوب کننده واقعی تبدیل کرده و اجازه می دهد تا آب رسانی و عمل غذا دهی به سلول ها ، بهتر انجام شود . جنبه های مثبت دیگر دستگاه یونیزه کننده ، تولید یون های هیدروکسیل است که آنتی اکسیدان های طبیعی هستند . این آنتی اکسیدان های تولید شده در آب ، به خنثی کردن رادیکال های آزاد و کند کردن روند پیری کمک می کند .

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.101 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت