تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

iWater Offline
#1 ارسال شده : 1395/11/13 01:09:38 ب.ظ
iWater

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 109

تشکرها: 1 بار
اب قلیایی

امروزه در بازار فروش دستگاه های تصفیه آب به مدل ها و نمونه های متعددی برخورد می کنیم که آب قلیایی و روش های مختلف تولید آن را معرفی و در مورد آن توضیح می دهند . دستگاه آب یونیزه قلیایی

به چند روش می توان آب قلیایی را تولید نمود ؟
1- روش های خانگی

جوش شیرین : به دلیل این که جوش شیرین خاصیت قلیایی دارد زمانی که مقدار اندکی از آن را به آب اضافه نماییم سبب قلیایی شدن آب می شود روش دیگر استفاده از لیموترش می باشد ، لیموترش به دلیل وجود بار منفی در هنگام نوشیدن سبب می شود که بدن به این بار منفی واکنش نشان دهد و در زمانی که لیمو را به آب اضافه نماییم و بعد از نوشیدن ، متابولیسم بدن می تواند آن را قلیایی نماید. البته بدیهی است که این روش تاثیر بسیار کمی برای تولید شرایط قلیایی در بدن دارد .
2- فیلتر قلیایی در سیستم تصفیه آب R.O

فیلتر قلیایی یا آلکالاین را می توان به سیستم های تصفیه آب چند مرحله ای R.Oدر مرحله ی ششم یا هفتم اضافه نمود . در داخل این فیلترها ، مواد معدنی وجود داشته و آب در عبور از این فیلتر قلیایی ، مقدار کمی از مواد معدنی را در خود حل می کند . تاثیر آب قلیایی در این فیلترهای قلیایی نیز در حد بالایی نیست چون آب به سرعت از فیلترهای قلیایی عبور می نمایدو فرصت تاثیرپذیری را ندارد . تغییر pHاز 7 - 7/5 تاثیر قابل ملاحضه ای نیست که فروشندگان ، تبلیغ زیادی روی آن دارند .
3- دستگاه آبسردکن

امروزه در بعضی دستگاه آبسردکن نیز فیلترهای تصفیه آب و همچنین فیلتر قلیایی یا آلکالاین قرار داده می شود که همانطور که گفته شد بدلیل عبور سریع آب از آن ها دارای تاثیر قابل توجهی نیست . ضمن آن که مصرف برق این دستگاه ها برای تولید آب سرد و گرم ، برای منازل اقتصادی نمی باشد .
4- دستگاه آی واتر

دستگاه آی واتر شاید اصلی ترین محصول برای تولید آب قلیایی در pHهای مختلف می باشد . در این روش پس از فیلتراسیون ، آب از صفحات تیتانیم –پلاتین عبور کرده و یونیزه می شود.. با تغییر غلظت یون های مثبت و منفی می توان آب های قلیایی از pH8 تا 11 و آب های اسیدی از pH4 تا 5/6 را تولید نمود. با فشار دادن هر کلید که بین 5 تا 10 کلید مختلف خواهد بود ، انتخاب هر آب بصورت جداگانه میسر خواهد بود .

آب قلیایی در هر pHدارای ویژگی خاصی است ، چون pHهشت نسبت به pHهفت ، دارای ده برای قدرت بیشتری است ولی pHنه نسبت به pHهفت ، دارای صد برابر قدرت بالاتر آب قلیایی است و به همین ترتیب pHده نسبت به pHهفت ، دارای اثر بخشی هزار برابر بالاتر است .

لذا متناسب با قدرتهای مختلف ، می توان کاربردهای متعددی هم دریافت نمود .شستشو سبزیجات با آب قلیایی

آب های با قدرت های قلیایی خیلی بالا (pHبرابر ده تا یازده ) برای شستن میوه و سبزیجات استفاده می شود. آب قلیایی حلالیت فوق العاده ای جهت حل کردن سموم در خودش را دارد و به این ترتیب می توان نگهداری طولانی مدت سبزیجات و میوه ها را در کنار سلامت و طعم واقعی آن ها در هنگام خوردن دریافت کرد .

آب قلیایی با pHبرابر با نه تا ده برای درست کردن چای و قهوه کاربرد دارد تا بتواند با کافئین اسید موجود در آن مقابله و نوشیدنی سالمی را برای گوارش فراهم سازد .

آب قلیایی با pHبرابر هشت تا نه برای پختن برنج بسیار عالی است و اثر نشاسته ی آن را کاهش می دهد . ضمن آن که پخت برنج دارای کیفیت بالاتری خواهد بود .

آب قلیایی با pHبرابر با هفت تا هشت برای آشامیدن مستقیم آب جهت آبرسانی بهتر به بافت ها و به تعادل رساندن pHبدن مناسب می باشد .

شرکت فراز تصفیه دارنده ی دستگاه تصفیه آب و دستگاه آی واتر با برندهای معتبر ژاپنی و کره ای می باشد و مشتریان محترم از کاربردهای مختلف و اثرات درمانی آب آی واتر و آب قلیایی تولید شده توسط این دستگاه ها ( دستگاه های آب قلیایی ) ، بهره مند شده اند .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.085 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت