تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

iWater Offline
#1 ارسال شده : 1395/10/02 11:27:47 ق.ظ
iWater

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 109

تشکرها: 1 بار
دستگاه تصفیه آب قلیایی
سایت خبری تابناک به خریداران دستگاه تصفیه آب هشدار داده که دستگاه های تصفیه آب ، املاح مفید آب را نابود کرده و تاثیر مثبتی نیز به افزایش میزان سلامت آب شرب نمی گذارند

اجازه فرمایید این هشدار را به زبانی دیگر و به صورت کارشناسی بیان نماییم :

سازمان جهانی آب WHO مقادیر مطلوب و مجاز کیفیت آب آشامیدن را در گزارشات خود منتشر نموده که موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران نیز به استناد همین گزارش ، جدول مواد معدنی مطلوب و مجاز در آب را در استاندارد 1053 اعلام کرده اند.

در ارزیابی کیفی آب شرب ، توجه به ترکیبات اصلی نظیر کل مواد جامد محلول(TDS)، سختی کل ، سولفات ، نیترات و سدیم از مهم ترین پارامترها می باشد . از آنجائیکه مقادیر فوق در شهرهای مختلف متفاوت است ، این شرکت اولین قدم در ارائه ی راه حل مناسب را آزمایش نمونه ی آب می داند که برای تمامی متقاضیان بصورت رایگان می باشد .

بدیهی است در صورتیکه این مقادیر در محدوده ی مطلوب باشد ، پیشنهاد این شرکت صرفاً استفاده از فیلتر PP و دو فیلتر کربن اکتیو بوده که اولی کدورت و ذرات معلق را تا 5 میکرون کاهش می دهد و فیلترهای دومی و سومی موجب حذف کلر موجود در آب خواهند شد که قبل از شرب بهتر است بدلیل مضرات و سرطان زا بودن تری هالومتان ها حذف گردد .

این سه فیلتر به سادگی در زیر سینک نصب و با حداقل هزینه خواهد بود .

چنانچه پارامترهای اصلی در آزمایشات انجام شده ، بیش از مقادیر مطلوب ذکر شده در استاندارد باشد ( نظیر وضعیت کیفی آب در شهرهای مشهد – شیراز – اصفهان – اراک و ... ) بهتر است از تعداد فیلترهای بیشتری جهت کاهش آن پارامترها استفاده نموده و با تنظیمات شیر مخلوط در دستگاه ، شرایط بهینه را از نظر وجود مواد معدنی مفید فراهم آورد . چنانچه مواد جامد محلول و پارامترهای دیگر در محدوده مطلوب باشد ( مثل اغلب نقاط شهر تهران ) استفاده از سه فیلتر پیشنهادی فوق کفایت می کند و فشار بالاتری نیز در شیر ظرفشویی خواهیم داشت.
نکته مهم : در مدلهای جدید دستگاه های تصفیه آب آی واتر معرفی شده در بخش محصولات،این سه فیلتر بصورت یک فیلتر ترکیبی در آمده و در داخل خود دستگاه آی واتر تعبیه میگردد . بدین ترتیب می توان از نصب سه فیلتر جداگانه نیز صرفنظر کرد .

متاسفانه آب خروجی از سیستم تصفیه پنج و شش مرحله ای دارای فشار کمی می باشد که ملزم به افزودن تانک تحت فشار هستیم و بخشی از فضای زبر کابینت را نیز به خود اختصاص می دهد .

فراتر از مباحث فوق ، آنچه در تکنولوژی های روز ژاپن و کره جنوبی مطرح است تبدیل آب لوله کشی به آبی روانتر و قابل جذب تر در بدن می باشد که دستگاه های آی واتر ، بدین منظور معرفی شده اند .

آب آی واتر (آب یونیزه و قلیایی ) با قابلیت تنظیم در pH های مختلف شرایط ویژه ای را از نظر جذب و تنظیم متابولیسم بدن بوجود می آورد ، ضمن آنکه موجب کاهش یا افزایش ترکیبات اصلی مواد معدنی در آب نیز نمی شود .

دستگاه های آی واتر در مدل های مختلف با تعبیه ی کلید های ویژه در پنل جلوی دستگاه ، قادر به تولید 7 تا 11 نوع آب بوده که کاربرد هر یک در منزل متفاوت بوده و خواص درمانی بیشماری را برای افراد خانواده فراهم می آورد . در این روش مواد مفید و معدنی در آب ، نه تنها حفظ گردیده بلکه با تولید کریستالهای شش وجهی با قابلیت جذب بالاتر و با قلیایی نمودن آب ، شرایط طبیعی بدن جهت ایجاد ایمنی بالاتر و سلامتی بیشتر تامین خواهد گشت .

همچنین دستگاه های ای واتر در کنار سینک و با ابعاد بهینه ای طراحی شده اند که فضای اضافی در داخل کابینت را اشغال نمی نمایند . ( این امر در شرایطی است که TDS آب کمتر از 350ppm باشد . )

در اکثر نقاط تهران و شهرهایی که یا دارای سیستم تصفیه آب هستند و یا آب استحصالی آن ها از طریق چشمه ها و رودخانه ها تامین می گردد ، نصب دستگاه آی واتر در مجاورت سینک کفایت می کند . ولی در شهرهایی مثل مشهد ، اصفهان ، شیراز و .... که آب ، سنگین تر می باشد بهتر است متناسباً از دستگاه تصفیه آب پنج مرحله ای در زیر سینک استفاده نموده و خروجی از آن را وارد دستگاه آی واتر نمود .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.106 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت