تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

razi Offline
#1 ارسال شده : 1394/12/12 01:13:53 ب.ظ
razi

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 14
مکان: tehran

بخشی از منزل خود را برای انجام فعالیت خانگی خود انتخاب کنید :



اولین قدم انتخاب یک بخشی از خانه است که از دیگر فعالیت های اعضای آن خانه جداست البته بهترین حالت داشتن یک فضای اختصاصی است که ممکن است برای خیلی ها داشتن این فضا امکان پذیر نباشد . جالب است بدانید بسیاری از کسانی که امروزه بسیار ثروت مند هستند مانند استیو جابز ، جف بزوس و حتی رابرت کیوساکی استارت آپ های خود را زیر زمین منازلشان شروع کردند.





وقتی را که میخواهید روی استارت آپ خانگیتان صرف کنید مشخص نمائید :

برای خود یک چارت هفتگی تهیه کنید و همه حالت های ممکن را امتحان کنید تا به بهترین زمانی که با استارت آپ خانگی تان جور در می آِید دست پیدا کنید کسانی مانند استیو جابز و هنری فورد طبق گفته خودشان روی استارت آپ خانگی شان فول تایم کار میکردند. حتی خالق سی دی های آموزشی بیبی انیشتن جولی آینر زمانی ایده خلق این سی دی ها به ذهنش رسید که در خانه مشغول نگه داری از فرزندش بود .





نوع استارت آپ خانگی که میخواهید روی آن سرمایه گذاری کنید را مشخص کنید :

از علایق ، سرگرمی ها و مهارت های خود برای ایده گرفتن در استارت آپ خانگی خود کمک بگیرید درست مثل آشپز معروف ریچال ری و نویسنده مشهور جی کی رولینگ .





مشخص کنید اگر به سرمایه بیشتری احتیاج داشتید چه خواهید کرد ؟!

آیا از پس انداز شخصی خود استفاده خواهید کرد ؟ مجبور خواهید شد وام بگیرید ؟ یا باید از یک سرمایه گذار کمک بگیرید ؟ البته بهترین گزینه همان استفاده از منابع شخصی است چون دیگر نگران بازپرداخت آن نخواهید بود و چون شما در حال راه اندازی یک استارت آپ خانگی هستید جذب سرمایه گذار و گرفتن وام بانکی تا حدودی با مشکل رو به رو خواهد بود . برای افزایش سرمایه نیز میتوانید در صورت مواجه شدن طرح با موفقیت و فروش بالا از سود های حاصله برای افزایش سرمایه پس انداز کنید.





امکان سنجی را برای موفق شدن طرح فراموش نکنید :

چون بیزینستان کوچک است و یا این که تنها یک استارت آپ خانگی است نباید امکان سنجی را فراموش کنید یا آن را نادیده بگیرید حتما" تحقیقات لازم را از افراد دست اندر کار و متخصص به عمل آورید ، از افراد مختلف در رابطه با کارتان و میزان علاقه مندی به آن بپرسید ، اگر توانستید چند کتاب مربوط به استارت آپ خانگی تان مطالعه کنید.





یک بیزینس پلان خوب برای خود طراحی کنید :

بیزینس پلان شما باید شامل تمام استراتژِی ها و شفاف سازی عملکردتان باشد با چه کیفیتی میخواهید محصولتان را ارائه دهید ، مشتریانتان را چگونه میخواهید پیدا کنید ( بازاریابی ) و به چه میزان سرمایه ای احتیاج خواهید داشت و منابع مالی خود را چگونه تامین خواهید کرد ؟





تاثیر تبلیغات خوب را نادیده نگیرید :

برای استارت آپ خود بیزینس کارت طراحی کنید ، از بروشور برای توضیحات لازم و ارائه اطلاعات به مشتری های استفاده کنید ، طراحی بیزینس کارت و بروشور شما تاثیر زیادی روی جلب مشتری ها خواهد داشت.





تمام وسایل لازم برای استارت آپ تان را لیست کنید :

چون شما در ابتدای کار مالک یک بیزینس کوچک با سرمایه نه چندان بالا هستید بهتر است تا افزایش سرمایه تان در هزینه ها صرفه جویی کنید ابتدا ببینید وسایل و تجهیزاتی دارید که بتوانید از آنها استفاده کنید یا خیر ؟ مانند میز و صندلی ، کامپیوتر ، تلفن و بسیار موارد دیگر که میتوانید هزینه های جانبی تان را کم کنید .



این نکته را فراموش نکنید که مشاغل و استارت آپ های خانگی از آن جایی که از امکانات منزل استفاده میکنند کمتر در رکودهای اقتصادی و بحران ها صدمه میبینند و اگر بیزینس پلان درستی داشته باشند و به خوبی روی آن ها تبلیغات شود شانس موفقیت زیادی دارند و دارای ریسک کمتری نیز هستند و اکثرا" نیاز به مجوز ندارند و از مالیات و بسیاری مسائل مالی معاف هستند ، کسب و کارهای خانگی دارای ساعات کاری انعطاف پذیر و اختیاری هستند بنابراین از جذابیت زیادی نیز برخوردار میباشند.

منبع: سرمایه گذازی مگاشید
تبلیغات
zavash Offline
#2 ارسال شده : 1395/04/17 07:15:04 ب.ظ
zavash

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 18
مکان: کروج

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.523 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت