تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی Offline
#1 ارسال شده : 1396/09/02 12:19:36 ق.ظ
آب قلیایی

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 79
مکان: تهران

آب قلیایی و جذب بالای آن

آب یونیزه قليايي آی واتر iWater (آب هوشمند) ، آب رسانی بهتري نسبت به آب لوله کشی، آب هاي بطري و آب خالص فراهم مي كند. هيچ كدام از آن ها تاثير آب رسانی طبيعي كه از يونيزه شده آب حاصل مي شود را ندارند. آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater (آب شفابخش)، فوق العاده مرطوب تر بوده و باعث افزايش سلامت و همچنين بهبود طعم و مزه در غذا شده و طعم نوشيدني هايي مثل چاي و قهوه را بهترمی کند.

آب قلیایی برا درست کردن چای
ویژگی آب یونیزه قلیایی

همانطور که در قسمت های مختلف بیان شده است آب یونیزه قلیایی به دلیل حالت میکرو خوشه ای که این آب دارد قادر است در بدن انسان نسبت به آب لوله کشی و معمولی جذب بیشتر و بهتری را داشته باشد .

به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان این خاصیت آب قلیایی را به عنوان مهم ترین علت اثر این آب در درمان بیماری ها می نامند . یه دلیل این که جذب بالای این آب سبب دفع سموم از بدن شده و تاثیر آن سبب جلوگیری از پیش رفت بیماری ها می شود .

یکی از تاثیرات این آب این است که جلوگیری می کند از این که بدن به حالت اسیدی تبدیل شود . با توجه به این که تا کنون به صورت بی شماری اعلام شده است بدن اسیدی سبب خیلی از بیماری ها می شود نوشیدن آب فلیایی مانع این مسائل می شود .

برای به یقین رسیدن این مسائل می توانید فیلم های قرار داده شده در گالری فیلم ها را مشاهده نمایید که هر کدام با توجه به موضوع مورد نظر آزمایش شده اند برای مثال جهت نشان دادن میزان جذب بالای آب قلیایی نسب به آب لوله کشی شهری، آب معدنی و آب تصفیه شده از آزمایش تاثیر چای سبز در آب سرد استفاده شده است . برای نشان دادن استفاده از مواد غذایی اسیدی در روز و حالت اسیدی بدن از آزمایش نوشابه گازدار استفاده شده است همچنین در رابطه با تاثیر این آب روی بیماری های مختلف می توانید فیلم مربوط به نظر کارشناسان مختلف را در مورد آب قلیایی که به یک آب شفابخش مشهور است مراجعه کنید . همانطور که بارها اشاره شده است این دستگاه ها ( دستگاه تولید کننده آب قلیایی ) تنها تولید کننده آب قلیایی نیستند بلکه علاوه بر این آب ، آب خنثی و آب اسیدی را هم تولید می نمایند که برای کاربردهای آب های مختلف هم فیلمی در نظر گرفته شده است که به وسیله مشاهده آن می توانید کاربرد کلیه آب ها را متوجه شوید و دیگر سوالی در مورد انواع آب های تولید شده دستگاه تولید کننده آب قلیایی نداشته باشید . جهت مشاهده این فیلم ها به گالری فیلم مراجعه کنید .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.272 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت