تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

homeappliance1 Offline
#1 ارسال شده : 1398/12/20 05:16:33 ب.ظ
homeappliance1

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10
مکان: tehran


زمانی می رسد که ماکروفر کار خود را ادامه نمی دهد و خراب می شود. می توانیم آنرا با یک دستگاه ماکروفر جدید جایگزین کنیم اما این کار مستلزم صرف هزینه زیادی خواهد بود. یک راه دیگر این است که ببینیم آیا امکان تعمیر شدن دارد یا خیر.

برای تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس قبل از هر کاری برچسب هشدار دهنده برق روی ماکروفر را خوانده و موارد ایمنی آنرا در نظر می گیریم. سعی کنید اتصال زمین در طول مدت تعمیر مایکروفر وستینگهاوس به دستگاه متصل باشد. قبل از هرگونه تعمیر، خازن آنرا تخلیه کنید. اطمینان حاصل کنید سیم برق از پریز جدا باشد. در پوش ماکروفر را باز کنید.

در ابتدا فیوز را بررسی کنید. با استفاده از یک مولتی متر مقاومت آنرا اندازه گیری کنید در صورتی که بینهایت باشد نشان می دهد که فیوز سوخته است آنرا با یک فیوز جدید تعویض کنید. باید توجه داشته باشید فیوز جدید حتما از نظر اندازه دقیقا مانند فیوز سوخته باشد از بکار بردن فیوز با اندازه زیاد تر یا کمتر بپرهیزید. اگر مقاومت فیوز، صفر یا نزدیک آن بود فیوز سالم است و باید اشکال را در قسمت های دیگر پیدا کنیم.
تبلیغات
sara Offline
#2 ارسال شده : 1399/01/10 11:46:54 ق.ظ
sara

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 14
مکان: تهران

علاوه بر ماکروفر، لوازم دیگری مانند ماشین ظرفشویی هم میتوانند دچار خرابی یا اتصالی شوند که باید علت این مشکل پیدا شود، اگر خودتان سر رشته ای از این موضوع ندارید، بهتر است که کار را به دست متخصصین آن بسپارید که برای این موضوع می توانید با نمایندگی مرکزی ظرفشویی وستینگهاوس تماس گیرید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.089 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت