تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

start11 Offline
#1 ارسال شده : 1397/01/15 12:03:34 ق.ظ
start11

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 57

سیستم پشتیبانی در طراحی سایت



طراحی سایت پس از طراحی سایت یکی از مهمترین مراحل و اقداماتی که وجود آن لازم و ضروری است اهمیت سیستم پشتیبانی و انجام خدمات رسانی به مشتریان است. هرچه پاسخگویی شرکت شما بهتر و مسئولانه تر باشد بدون شک موجب رضایت مشتریان نیز بهتر فراهم خواهد بود. طراحی سایت بدون اقدامات پشتیبانی برای مشتریان بدون شک ناخوشایند است به همین جهت بسیار ضروری است که در هر شرکت طراحی سایت علاوه بر واحد طراحی سایت یک واحد پشتیبانی نیز برای رفع مشکلات ایجاد شده و پاسخگویی به نیاز های ارباب رجوع حضور داشته باشد. در ادامه به معرفی سیستم پشتیبانی در شرکت طراحی سایت خواهیم پرداخت.


طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت


سیستم پشتیبانی تلفنی در طراحی سایت

طراحی وب سایت یکی از قدیمی ترین سیستم ها در شرکت های طراحی سایت وجود سیستم پشتیبانی تلفنی می باشد. برای اینکار مشتریان پس از تماس با شرکت طراحی سایت به اپراتور مورد نظر وصل شده و مشکلات و ایرادات ایجاد شده در سایت خود را مطرح می نمایند و اپراتور با راهنمایی و ارائه ی نکاتی سعی در رفع مشکل ایجاد شده خواهد نمود. به منظور اطلاع یافتن از روند پشتیبانی برخی از شرکت ها اقدام به ضبط این مکالمه ی تلفنی بین مشتریان وکارمندان شرکت می کنند تا به توانند به خوبی از روند این پشتیبانی توسط کارمندان خود به خوبی مطلع باشند. یکی از مشکلات و ایرادات این روند زمان طولانی رفع مشکل است و گاهی یک مشتری باید زمان زیادی را پشت خط باشد تا مشکل رفع شود و در چنین شرایطی مشتری دیگر باید پشت خط تلفن منتظر باشد تا در صورت خالی بودن خط بتواند به یک پشتیبان وصل شود.

سیستم پشتیبانی تیکتینگ در طراحی سایت

یکی از جدیدترین روش ها و سیستم ها سیستم پشتیبانی طراحی سایت سیستم تیکتینگ است. در این روش مشتریان می توانند از طریق ارسال تیکت سوال و یا مشکلات مورد نظر خود را با پشتیبانان شرکت مطرح نمایند. برای این کار شرکت مورد نظر باید یک پنل کاربری را برای کلیه ی مشتریان خود اختصاص دهد تا مشتریان از طریق ان پنل و پس از ورود به پنل کاری خود به طور مستقیم بتوانند با شرکت در ارتباط باشند و از طریق ارسال تیکت پشتیبانان با مشاهده تیکت مورد نظر به اصلاح و رفع اشکلات مورد گزارش داده می پردازند. همچنین مشتریان می توانند با ارسال گزینه ای اهمیت و میزان ضروری بودن تیکت مورد نظر را مشخص نمایند تا پشتیبانان در صورت مشاهده ان را در اولویت قرار داده و در سریع ترین زمان ممکن به تیکت مورد نظر رسیدگی و پاسخ دهند.

طراحی وب سایت طراحی وب سایت طراحی وب سایت طراحی وب سایت
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.894 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت