تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

iWater Offline
#1 ارسال شده : 1395/11/04 04:58:46 ب.ظ
iWater

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 109

تشکرها: 1 بار
آب یونیزه
آب یکی از منابع ضروری حیات به شمار می رود . مدیریت ، صرفه جویی و مصرف بهینه ی آب از اهمیت بالایی برخوردار است . افزایش جمعیت و به تبع آن افزایش روز از افزون مصرف آب ، کمبود آب را به یک معضل جهانی تبدیل کرده است . به گونه ای که بنابر تحقیقات صورت گرفته حدود 80 درصد از جمعیت جهان با خطر جدی کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند . بنابراین صرفه جویی در مصرف آب حتی در کشورهایی که از منابع عظیم آب برخور دارند یک اقدام ضروری به شمار می رود . مقابله با این بحران باید در تمام بخش ها نظیر کشاورزی ، صنعت ، خانگی و سایر بخش هایی که مصرف آب بالایی دارند ، صورت پذیرد .

بخش خانگی سهم قابل توجهی از میزان آب مصرفی را به خود اختصاص داده است . جهت کاهش مصرف آب در منازل ، روش های مختلفی پیشنهاد شده است . یکی از این روش ها ، استفاده از شیر های کم مصرف در آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام می باشد . این شیرها باید به گونه ای طراحی شوند که با کاهش دبی میزان مصرف آب را کاهش دهند .، بدون این که زمان باز بودن شیر را افزایش دهند .

یکی از جاهایی که نقش مهمی در کاهش مصرف آب دارد سردوش دستی حمام است .

در برخی سردوش ها یک کنترل کننده ی جریان وجود دارد که به فرد اجازه می دهد تا جریان عبوری را کنترل کند . در برخی سردوش ها با ترکیب هوای محیط و آب حتی زمانی که فشار آب کم است جریان قوی ، قطره ای و یکنواخت ایجاد می شود . همچنین دارای یک المان تقویت کننده ی فشار هستند که باعث می شود در هر فشاری از شبکه ی لوله کشی ، و بی ثباتی از سردوش خارج شود که این آیتم بخصوص در مناطقی که فشار شبکه پایین است بسیار ایده آل می باشد .
میزان صرفه جویی در مصرف آب حمام

حجم آب مورد استفاده در حمام با دبی جریان خروجی از شیرها و طول مدت استحمام افراد بستگی دارد . با کاهش هر یک از موارد فوق ، میزان آب مصرفی در حمام به طور قابل توجهی کاهش می یابد . جهت کاهش دبی جریان خروجی ، می توان از سردوش تصفیه آب آی واتر استفاده نمود .

در مورد زمان استحمام باید با فرهنگ سازی ، اصلاح سبک و شیوه ی زندگی مردم ، این زمان را کاهش داد .

جریان خروجی یک سردوش استاندارد در حدود 570 lit/hr می باشد . یک سردوش 450 lit/hr حدود بیست درصد و یک سردوش 340 lit/hr حدود چهل درصد صرفه جویی ایجاد می کند . اگر در یک منزل مسکونی یک سردوش 340 lit/hr نصب شود ، تعداد اعضای خانواده چهار نفر باشد و مدت زمان دوش گرفتن هر نفر 10 دقیقه در نظر گرفته شود و هر چهار نفر هر روز دوش بگیرند ؛ با استفاده از این سردوش سالانه 34m3مصرف آب صرفه جویی می شود .

طبق آمار EPA ( Environmental Protection Agency ) میزان مصرف حمام یک خانه 17 درصد کل آب مصرفی آن خانه را تشکیل می دهد . اگر همه خانه ها دارای سردوش کم مصرف باشند میزان قابل توجهی صرفه جویی سالیانه به وجود خواهد آمد . مزیت دیگر کاهش مصرف آب در سردوش ها ، کاهش آب گرم مصرفی و به تبع آن ، کاهش مصرف انرژی جهت تولید آب گرم است .

سردوش های تصفیه آب آی واتر ضمن حذف کلر از آب ، ایجاد طراوت و بوی مطبوع ( با رایحه های مختلف ) در محیط حمام دارای صفحاتی با سوراخ های مثلثی ریز است که ضمن افزایش فشار تا 50 درصد موجب صرفه جویی 35 درصدی در مصرف آب خواهد شد .

شرکت مهندسی فراز تصفیه با در اختیار داشتن نمایندگی معتبر از محصول کره ای ، گام مهمی در کاهش مصرف آب در منازل برداشته است .



تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.093 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت