بررسی ۳ ترفند طلایی برای حفظ مشتری در طراحی سایت لیموترش حفظ مشتری
بررسی ۳ ترفند طلایی برای حفظ مشتری در
https://www.limotorsh.com/ لیموترش ، موضوعی است که مقاله امروز
https://www.limotorsh.com/ لیموترش را به آن اختصاص داده ایم . در این مقاله قصد داریم شما کاربران عزیز را با ۳ ترفند مهم و کاربردی در جهت حفظ مشتریان
https://www.limotorsh.com/ تان آشنا کنیم ، از این رو تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .
آسان سازی فرآیند خرید :
برای تشویق و حفظ مشتری وب سایت ، روان و ساده بودن سیستم خرید اینترنتی طراحی سایت تان بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد . به طور مثال هنگامی که کاربر بر روی یک محصول کلیک می نماید می بایست بلافاصله به سبد خرید منتقل گردد و در صفحه سبد خرید ، دکمه ای به منظور ادامه خرید و انجام عملیات پرداخت هزینه وجود داشته باشد . هم چنین اگر در صفحات مربوط به خرید در طراحی سایت ، گزینه ای برای بازگشت وجود نداشته باشد ، مشتریان نا امید می شوند و نهایتا وب سایت تان را ترک خواهند نمود . این نکته را به یاد داشته باشید که هر چه تعداد صفحاتی که برای یک خرید اینترنتی نیاز است کمتر باشد میزان خرید از وب سایت نیز افزایش خواهد یافت .
پشتیبانی از همه ی روش های پرداخت وجه :
یکی از آسان ترین روش های خرید ، خرید آنلاین می باشد اما این روش نیز عاری از مشکل نمی باشد . از جمله مشکلات مهم این روش ، طریقه ی پرداخت وجه از سوی کاربران می باشد . اگر در
طراحی سایت تان روشی که مشتری قادر به انجام عملیات پرداخت به آن روش می باشد وجود نداشته باشد ، مشتری وب سایت تان را ترک و به دیگر وب سایت های فروشگاهی مراجعه خواهد کرد ، از این رو پشتیبانی از انواع روش های پرداخت در حفظ مشتری و افزایش فروش بسیار تاثیرگذار می باشد .
تاثیر فعال کردن Popup های خروج در حفظ مشتری :
قطعا مشاهده نموده اید هنگامی که می خواهید وارد برخی از وب سایت ها شوید ، برای شما یک popup هشدار نمایان می گردد و از شما برای اطمینان از انجام این کار سوال می نماید . این گونه popup ها در وب سایت های تجاری نقش بسزایی بازی می کنند . لذا سعی کنید در سایت تان از آن ها استفاده نمایید .